Fortsättning på "Stolthet och Fördom"

Idag hörde jag talas om en bok, jag tror att den hette "Pemberly" och den är en fortsättning på Jane Austens "Stolthet och fördom" (en av mina favoriter även om jag gillar "Lady Susan" av Austen mer)

Jag menar, det är inte Jane Austen som har skrivit den utan NÅGON ANNAN! Förstår ni? Jag måste få tag på den där boken ock kolla vad det är för något. Hur kan någon skriva en fortsättning på den boken, den slutade ju i slutet av boken (nähä??) !! Om ni förstår vad jag menar. Blir till att tillbringa lite tid med att söka efter den boken ikväll då...

Det är likson som om någon skulle säga: Ja, "Gladiator" är ju slut men vi tänkte göra en 2:a (vilket i och för sig inte skulle förvåna mig...) Suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0