(Långväga) Telefonsamtal

Idag ringde en kompis till mig som just nu är bosatt i Skottland!! Jag blev överlycklig!! Hon är barnflicka åt tre barn där sedan ett år. Jag saknar henne!! Jätte jätte mycket. Men jag avundas henne också. Jag älskar den skottska miljön. Jag har aldrig varit där men sen jag var kanske sju år har jag varit farcinerad av England, Skottland, Wales samt Nord och Syd Irland. Har alltid velat åka dit och nu är en av mina bästa vänner på ett stort gods där.

Någon gång ska jag åka dit. Jag skulle vilja bila runt på de brittiska öarna. Se landsbygde. Men ändå stanna till i de stora städerna som London och Dublin. Någon gång kanske jag kommer dit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0